Razmnozavanje

Nije preporucljivo kupovati par musko-zensko iz vise razloga:

-trudnoca je cesto rizicna za morsko prase i moze se desiti da majka ugine od toksemije. Rizik je veci sto je zenka starija. Zenke starije od 7 meseci ne bi trebalo pariti po prvi put.
-isto tako moze se desiti da majka nece ili ne moze da doji, pa da zbog toga bebe uginu.
-muzjaka morate odvojiti od zenke pre porodjaja jer zenka nekoliko sati nakon porodjaja ima novu ovulaciju i moze da zatrudni, a uzastopna trudnoca je iscrpljujuca!
-muske od zenskih beba morate razdvojiti u odvojene kaveze kada napune 3 nedelje posto zenkice mogu da zatrudne vec sa 3 nedelje sto se nikako ne preporucuje!

Ako se desi da zavrsite sa trudnom zenkom iz pet shop-a potrudite se da je tokom trudnoce hranite sto kvalitetnije! Voditi racuna da dobija dovoljno vitamina C!

Inace, zenke imaju teranje svakih petnaestak dana i to je vrlo upadljivo jer tada pocinju da brundaju i njisu zadnjicama. Tokom tih dana naskacu jedna na drugu.

Trudnoca im traje oko 70 dana i bebci se radjaju potpuno formirani, sa dlakama, zubima, skakucu i jedu seno od prvog dana. Tezina po rodjenju im se krece oko 70g-120g.

8 comments:

guinea554tmsz said...

moje morsko prasenece se porodilo pre 2 dana i rodilo je njih cetvoro mozete li da mi kazete dal je tacno da oni mogu da jedu seno cim se rode...i cime treba swe da ih hranim.?:)

guinea554tmsz said...

i dali smeju da se maze???

ametist said...

kako razlikovati pol kod mladunaca?

Morsko Prase said...

Pol im razlikujes tako sto ga okrened na ledja i pogledas da li je rupica ili ispupcenje :D

Morsko Prase said...

A mene zanima koliko traje trudnoca kod morskih prasica?

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Moje morsko prase je rodilo samo jedno mladunce, pa me zanima je li to lose ??

Dunjaaa said...

Moja prasica ne trudna. Interesuje me da li jos nesto treva da joj obezbedim osim slobodnog kaveza bez muzijaka?